Veelgestelde Vragen
Alles wat je wilt weten over bestellen, verzending, garantie en onze systemen.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer het type voertuig voor het product dat u wilt bestellen, voeg het product toe aan uw winkelwagen en klik op "Afrekenen" om de bestelling te voltooien. Hulp nodig? Neem contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Een bestelling kan worden gewijzigd zolang u nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om de wijziging door te geven.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Voor verzendbevestiging: Neem contact met ons op om uw bestelling te annuleren.
Na verzending: Weiger het pakket bij bezorging. Het pakket wordt dan automatisch naar ons geretourneerd. Of accepteer het pakket en stuur het retour naar ons voor terugbetaling.
Kan ik het adres wijzigen van een al verzonden bestelling?
Ja, via de 'track & trace'-link in de verzendbevestiging kun je bij PostNL je adres wijzigen zolang het pakket nog niet in de laatste fase van bezorging zit.
Verzending & Levering
Wordt mijn bestelling vandaag nog verzonden?
Als het product niet als "Uitverkocht" wordt weergegeven en voor 19:00 is besteld op een werkdag, dan wordt deze de volgende dag geleverd. Bestel je op zondag, dan wordt deze op dinsdag geleverd. Let op: afwijkende levertijden staan duidelijk vermeld op de productpagina.
Met welke koerier versturen jullie?
Wij versturen alle pakketten via PostNL. Voor zendingen buiten Nederland en Belgie maken we gebruik van DHL Express.
Ontvang ik een track & trace van mijn bestelling?
Ja, zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met track & trace informatie.
Hoe kan ik de status van mijn pakket inzien?
Gebruik de track & trace link uit je verzendbevestiging om de status te bekijken via de PostNL website.
Ik ben niet thuis voor de levering, wat moet ik doen?
Geen zorgen. Het pakket wordt geleverd bij de buren of bij een PostNL-punt. Je ontvangt bericht per e-mail of in de PostNL-app.
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Wij hebben helaas geen invloed op het exacte tijdstip van levering. Dit wordt bepaald door PostNL en is terug te vinden in je track & trace.
Onze radiosystemen
Is jullie display voorzien van Apple CarPlay en/of Android Auto?
Ja, alle displays zijn standaard voorzien van zowel Apple CarPlay als Android Auto.
Is de display voorzien van Bluetooth?
Onze displays zijn standaard voorzien van Bluetooth.
Is het draadloos of bedraad Apple CarPlay / Android Auto?
Al onze systemen ondersteunen zowel draadloze als bekabelde verbinding, tenzij anders aangegeven bij het product.
Zijn de displays voorzien van een installatie- en gebruikershandleiding?
Ja, elke radio wordt geleverd met een installatie- én gebruikershandleiding. Ook bieden we technische ondersteuning bij vragen.
De geleverde stekker en de aansluiting van de auto komen niet met elkaar overeen, wat nu?
Stuur ons een duidelijke foto van jouw originele aansluiting. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor de juiste verloopstekker.
Van welk merk zijn jullie radiosystemen?
Wij leveren autoradio's voornamelijk van het merk NAVIBOP en NAVIAON.
Wat is beter aan jullie systemen dan die van andere aanbieders?
Onze systemen onderscheiden zich door:
- De nieuwste Android besturingssystemen
- Standaard Apple CarPlay & Android Auto ondersteuning
- MirrorLink, multimediamogelijkheden, en uitstekende ondersteuning
Wat als ik problemen ondervind tijdens de installatie?
Neem contact op met onze klantenservice. We helpen je persoonlijk met installatievragen en bieden technische ondersteuning waar nodig.
Garantie & Reparatie
Hoelang heb ik garantie?
Voor alle artikelen geldt de wettelijke garantie. Dat betekent dat het product moet doen wat je ervan mag verwachten. Sommige producten hebben aanvullend fabrieksgarantie.
Wat valt onder de garantie?
Onder de garantie vallen alle gebreken waarvoor jij als gebruiker geen schuld hebt. Schade door vallen, stoten of water vallen hier niet onder.
Klantenservice
Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt ons bereiken via de volgende contactkanalen:
- Telefonisch: 010 - 322 0764
- E-mail: info@carplaywereld.nl
Waar zijn jullie gevestigd?
Wij zijn gevestigd aan de Arthurweg 37, 3077NW Rotterdam.